Canada

Vancouver, British Columbia

1-778-952-4111

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

دانشگاه رایرسون (Ryerson)

دانشگاه رایرسون (Ryerson)

دانشگاه رایرسون (به انگلیسی: Ryerson University)، یکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا بوده که در مرکز شهر تورنتو قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۹۴۸ تأسیس شده و در مجموع بیش از ۴۴٬۴۰۰ نفر دانشجوی کارشناسی و ۲۹۵۰ نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد. رایرسون از نظر تعداد دانشجو در آنتاریو مقام چهارم و در کانادا مقام دهم رو کسب کرده.

عمدهٔ ساختمان‌های دانشگاه در شمال شرق میدان یانگ – داندس واقع شده‌اند. دانشکدهٔ اقتصاد دانشگاه، دانشکدهٔ مدیریت تد راجرز، در ضلع جنوب غربی میدان یانگ – داندس در خیابان بی و در شمال منطقه اقتصادی تورنتو و همچنین در کنار مرکز تجاری ایتون سنتر واقع شده‌است. دفتر مدیریت دانشگاه نیز در شماره ۱ داندس و ۴۹۵ خیابان یانگ واقع شده‌اند.

رایرسون میزبان بزرگترین دانشکدهٔ اقتصاد در دورهٔ لیسانس در کانادا، دانشکدهٔ مدیریت تد راجرز، و سومین دانشکدهٔ مهندسی لیسانس، دانشکدهٔ مهندسی و علوم معماری، همچنین دانشکدهٔ هنر، دانشکدهٔ طراحی و ارتباطات، دانشکدهٔ خدمات اجتماعی و دانشکدهٔ علوم هست.

همچنین در سال ۲۰۱۷ مجوز تأسیس دانشکدهٔ عدالت اجتماعی و حقوق را از مجمع قانون کانادا کسب کرده‌است. این دانشکده سومین دانشکدهٔ حقوق در تورنتو پس از دانشکدهٔ اُسگود دانشگاه یورک و دانشکدهٔ حقوق دانشگاه تورنتو خواهد بود.

علاوه بر ارائه دوره‌های تمام وقت و پاره وقت لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، این دانشگاه همچنین دوره‌های گواهی پاره وقت و دوره‌های از راه دور را در دانشکدهٔ تحصیلات تکمیلی ریموند چنگ ارائه می‌دهد.

دوره ی تمام وقت

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

زبانانگلیسی
ورودیMay, September
مدت دورهمدت 12 ماه
شهریه38,740 CAD
گرایشتجارت ورزشی
ویژگی هاشهریه به هزینه دانشجویان بین المللی اشاره دارد. دانشجویان داخلی 20.095.66 دلار کانادا می پردازند. مهلت درخواست برای دانشجویان داخلی 5 جولای 2021 است.

دوره ی پاره وقت

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

زبانانگلیسی
ورودیMay, September
مدت دورهمدت 12 ماه
شهریه20,096 CAD
ویژگی هاشهریه به هزینه دانشجویان داخلی اشاره دارد. دانشجویان بین المللی 38،740 دلار کانادا می پردازند. مهلت درخواست برای دانشجویان داخلی 5 جولای 2021 است.

اطلاعات ارتباط با ما:

تلفن:

604-8637 (541) 1+

ایمیل:

Info@mbastudying.com

واتساپ:

شبکه های اجتماعی ما:

مهاجرت mba-studying

آخرین مقالات

سوالی دارید ؟ بپرسید