Canada

Vancouver, British Columbia

1-778-952-4111

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

چگونه ویزای توریستی کانادا بگیریم ?

شرایط - راهکارها - پیشنهاد ما

در صورتی که در نظر دارید به کانادا سفر کنید، باید ابتدا ویزای توریستی را برای خود دریافت کنید. ویزای توریستی به عنوان یک پروانه ورود به کانادا برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان یک توریست به کانادا سفر کنند و به مدت ۶ ماه در کانادا بمانند. در این مقاله، روش‌های دریافت ویزای توریستی کانادا را به شما آموزش می‌دهیم.

مهاجرت به کانادا

نحوه دریافت ویزای توریستی کانادا
برای دریافت ویزای توریستی کانادا، مراحل زیر را باید طی کنید:
۱. اولین قدم برای دریافت ویزای توریستی، مشخص کردن نوع ویزای مورد نیاز است. در این مرحله باید نوع ویزای مورد نظر خود را براساس هدف سفر، مدت اقامت و خدماتی که می‌خواهید در کانادا دریافت کنید مشخص کنید. نوع ویزای توریستی کانادا شامل ویزای توریستی تک وروده، ویزای توریستی چند وروده، ویزای تجاری و ویزای تحصیلی است.


۲. پس از انتخاب نوع ویزای مورد نیاز، باید اطلاعات شخصی خود را در فرم درخواست ویزا وارد کنید. این فرم شامل اطلاعات شخصی شما، مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، شماره پاسپورت و آدرس دائمی شما است.


۳. بعد از تکمیل فرم درخواست، باید هزینه ویزای توریستی را پرداخت کنید. هزینه ویزای توریستی کانادا برای هر شخص متفاوت است و باید با توجه به نوع ویزا، تعداد افراد و مدت اقامت محاسبه شود. هزینه ویزای توریستی تک وروده برای یک نفر حدود ۱۰۰ دلار کانادایی و برای ویزای توریستی چند وروده حدود ۱۵۰ دلار کانادایی است.

۴. در مرحله بعد، باید مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را بارگذاری کنید. این مدارک شامل پاسپورت، عکس پرسنلی، مدارک مالی، سوابق کیفیت زندگی و سوابق کاری است.


۵. پس از بارگذاری مدارک، باید زمان تقریبی برای مصاحبه تلفنی با کنسولگری کانادا دریافت کنید. مصاحبه تلفنی برای بررسی اطلاعات شما و درخواست ویزای توریستی صورت می‌گیرد. پس از موفقیت در مصاحبه تلفنی، ویزای توریستی کانادا به شما اعلام خواهد شد.

نکات مهم در خصوص اخذ ویزای توریستی کانادا
۱. باید در نظر داشت که اخذ ویزای توریستی کانادا نیازمند زمان و صبر است. برخی مراحل برای اخذ ویزا ممکن است زمان‌بر باشند.
۲. باید دقت کنید که مدارک و اطلاعاتی که وارد فرم درخواست ویزا می‌کنید، صحیح و دقیق باشد. هرگونه اشتباه در این مرحله ممکن است باعث تأخیر در اخذ ویزا شود.
۳. باید از اعتبار پاسپورت خود اطمینان حاصل کنید. پاسپورت شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد تا بتوانید ویزای توریستی کانادا را دریافت کنید.
۴. برای اخذ ویزای توریستی کانادا، باید به دلیل‌های مشروع و قابل قبول به کانادا سفر کنید. بهتر است با مستندات مربوطه مانند بلیت هواپیما، برنامه سفر و رزرو هتل، دلایل سفر خود را توضیح دهید.
۵. بعد از دریافت ویزای توریستی کانادا، باید در هنگام ورود به کانادا، از پلیس مرزی وضعیت ویزای خود را چک کنید. در صورتی که ویزای توریستی شما تأیید نشده باشد، ممکن است توسط پلیس مرزی از کانادا دیپورت شوید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

سوالی دارید ؟ بپرسید