Canada

Vancouver, British Columbia

1-778-952-4111

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

دانشگاه تورنتو (Toronto)

دانشگاه تورنتو (Toronto)

دانشگاه تورنتو (Toronto) یکی از بهترین دانشگاه های جهان میباشد که در قلب استان آنتاریو کانادا واقع شده است. این دانشگاه طبق آخرین رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2021 بهترین و بزرگترین دانشگاه کانادا (رتبه اول) و رتبه 17 ام دانشگاه های جهان را داراست.

تعداد دانشجویان ثبت نام شده:

  • مقطع کارشناسی: 68114 نفر (80.6%) – 56220 نفر بومی و 11894 نفر بین المللی
  • مقطع تحصیلات تکمیلی: 16442 نفر (19.4%) – 13927 نفر بومی و 2515 نفر بین المللی

تعداد دانشجویان ورودی جدید

  • تعداد دانشجویان ورودی جدید تمام وقت رشته های کارشناسی 14382 نفر می باشد.

مشخصات دانشگاه

  • دانشگاه تورنتو در پاییز 2014 پذیرای دانشجویان بین المللی از 161 کشور بوده است که 5 کشور برتر از نظر تعداد دانشجو شامل چین، هندوستان، آمریکا، برزیل و کره جنوبی می باشد.
  • دانشگاه دارای 13239 نفر اعضای هیات علمی، 6470 نفر کارمند و 141 نفر کتابدار می باشد.
  • دانشگاه تورنتو بیش از 537000 نفر فارغ التحصیل در سرتاسر جهان دارد. بیشترین تعداد فارغ التحصیلان به ترتیب از کشورهای کانادا، آمریکا، هنگ کنگ، انگلستان و استرالیا می باشند.

ودیگر مشخصات

  • بر اساس سیستم های متفاوت امتیازدهی و رتبه بندی دانشگاهی، دانشگاه تورنتو در میان بهترین دانشگاه های عمومی دنیا و برترین دانشگاه کانادا قرار گرفته است.
  • تعداد رشته های مقطع کارشناسی 700 رشته و تعداد رشته های مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) 222 رشته می باشد.
  • میزان شهریه دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی  حدود 35280 الی 39580 دلار می باشد.
  • میزان شهریه دانشجویان بین المللی مقطع تحصیلات تکمیلی حدود 18620 الی 51293 دلار می باشد.
  • دانشگاه تورنتو دارای 3 کمپ دانشجویی، 800 کلوپ دانشجویی و 44 کتابخانه می باشد.
  • بودجه عملیاتی دانشگاه 2 میلیارد دلار می باشد.

زندگی دانشجویی در تورنتو

اگر قصد مهاجرت به کانادا و تحصیل در مخصوصا دانشگاه تورنتو را دارید لازم است نکات مهمی را در مورد زندگی دانشجویی در شهرهای بزرگ کانادا و تورنتو بدانید. همانطور که میدانید طبق آمار گیری سال 2016 شهر تورنتو که مرکز استان آنتاریو ست با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 700 هزار نفر که در ستال 2021 نیز طبیعتا بیشتر است پر جمعیت ترین شهر کاناداست این جمعیت زیاد از بعد اشتغال زایی بسیار مهم و پر کاربرد می باشد. دایره ی نت ورک شما در طمان تحصیل پره گشای تمام کاریابی ها و تضمین شروع جدیدی از روند زندگی بعد از پایان تحصیل شماست.

این شهر بزرگ‌ترین شهر کانادا و قلب تپنده‌ی اقتصادی و تجاری انگلیسی زبان این کشور به ‌حساب می‌آید، که همزمان در فعالیت‌های چند جانبه‌ی فرهنگی نیز توانسته است آوازه‌ی خود را به‌ گوش همگان برساند. کشور کانادا و مخصوصا شهر تورنتو، یکی از مکان‌های جالب و منحصر به ‌فرد جهان است که توانسته متنوع‌ترین قشر جمعیتی از لحاظ قومی و ملیتی را در خود جای بدهد. در واقع تقریباً بیشتر از نصف جمعیت این شهر را افراد خارجی تشکیل می‌دهند.

شرایط اقامتی دانشجویی در شهر تورنتو

 باید بدانید که اکثر دانشگاه‌ها و مخصوصاً دانشگاه تورنتو اغلب امکانات زندگی، تفریحی، و تحصیلی را در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد. دانشگاه تورنتو به خصوص امکانات زندگی و رفاهی مناسبی را برای دانشجویان سال اول لیسانس خود اختصاص داده است. در این دانشگاه شما می‌توانید هم خوابگاه مخصوص آقایان، خوابگاه مخصوص خانم‌ها، و همینطور خوابگاه مختلط داشته باشید که توسط چند طبقه‌ی مجزا از هم اداره می‌شوند.

کار دانشجویی در تورنتو

اغلب دانشجویانی که مایل به‌ داشتن کار دانشجویی هستند، می‌توانند به ‌صورت تمام وقت یا پاره وقت در موسسات داخل محیط دانشگاه مانند کتابخانه یا سایر نهادهای مربوط به ‌دانشگاه فعالیت کنند. اما اگر بخواهند بیرون دانشگاه مشغول به‌ کار شوند، حداکثر می‌توانند ۲۰ ساعت در هفته کار کنند، که این شامل کار پاره وقت می‌شود. این نوع دانشجوها می‌توانند بخشی از هزینه‌های زندگی و تحصیل خود را از طریق کارهای تمام وقت یا نیمه وقت تامین کنند. همچنین دانشجویان می‌توانند به‌ جای اینکه به ‌تعطیلات تابستانی بروند، به صورت تمام وقت در جاهای دیگر مشغول به ‌کار شوند.

شرایط تحصیل در دانشگاه تورنتو

 اگر جزء دانشجویان مستعدی با نمرات عالی و مدرک زبان مناسب هستید، می‌توانید امیدوار باشید که در دانشگاه تورنتو یک صندلی برای ادامه‌ی تحصیل به‌ خود اختصاص دهید. بدیهی است که در دانشگاه تورنتو به ‌دلیل داشتن شرایط تحصیلی بسیار خوب، سطح علمی بالا، و شرایط زندگی مناسب یکی از دانشگاه‌های پرطرفدار جهان است که سالانه متقاضیان بسیار زیادی از سرتاسر دنیا برای گرفتن مدرک تحصیلی خود از این دانشگاه به ‌رقابت با یکدیگر می‌پردازند. پرواضح است دانشجویانی می‌توانند موفق به ‌اخذ پذیرش از این دانشگاه شوند که سطح علمی بهتر و دانش بیشتر‌تری داشته باشند، و همینطور دارای تسلط و مهارت‌های زبان انگلیسی بیشتری باشند.

مکان یابی دانشگاه تورنتو

اپلیکیشن فی دانشگاه تورنتو 90 دلار کاناداست

دوره ی تمام وقت

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA)

زبانانگلیسی
ورودیSeptember
مدت دورهمدت 24 ماه
شهریه127,930 CAD
گرایش هامدیریت برند ,طراحی کسب ,و کار مشاوره گزارش مالی و تجزیه و تحلیل, مدیریت وجوه, مدیریت عمومی, مدیریت جهانی, مدیریت بخش, سلامت نوآوری و کارآفرینی بانکداری, سرمایه گذاری, رهبری و مدیریت تغییر ,مدیریت زنجیره تامین و فرآیند تجزیه و تحلیل مدیریت مشاور املاک مدیریت ریسک و مهندسی مالی تأثیر اجتماعی و پایداری
ویژگی هاشهریه بر اساس نرخ برای دانشجویان بین المللی است. شهریه برای شهروندان کانادایی و اقامت دائم 92،540 دلار است.
ددلاین هاApril 29

دوره ی پاره وقت

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (صبح و عصر)

زبانانگلیسی
ورودیAugust
مدت دورهمدت 32 ماه
شهریه127،929 CAD
گرایش هامدیریت برند طراحی کسب و کار مشاوره گزارش مالی و تجزیه و تحلیل مدیریت وجوه مدیریت عمومی مدیریت جهانی مدیریت بخش سلامت نوآوری و کارآفرینی بانکداری سرمایه گذاری رهبری و مدیریت تغییر مدیریت زنجیره تامین و فرآیند تجزیه و تحلیل مدیریت مشاور املاک مدیریت ریسک و مهندسی مالی پایداری
ویژگی هاشهریه بر اساس نرخ دانشجویان بین المللی است. شهریه دانشجویان بومی 92,538 CAD است. کلاسها از 6:30 تا 8:30 بعد از ظهر (گزینه عصر) یا از 7:00 تا 8:59 صبح (گزینه صبح) ، دو بار در هفته برگزار می شود. آزمون جی مت برای افرادی که آزمون سی اف ای سه را گذرانده اند معاف است
ددلاین هاApril 7, June 2

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی جامع

زبانانگلیسی
ورودیSeptember
مدت دورهمدت 13 ماه
شهریه115,422 CAD
ویژگی هاکلاسها دوبار در ماه در روزهای جمعه و شنبه برگزار می شود. کلاسها بصورت حضوری و دانشگاهی می باشد. داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی معادل مدرک چهار ساله دانشگاه تورنتو هستند ، می توانند به جای جی مت یا جی آر ای، تست تشخیصی اجرایی (ای دی تی) را بنویسند.
ددلاین هاJune 16

اطلاعات ارتباط با ما:

تلفن:

604-8637 (541) 1+

ایمیل:

Info@mbastudying.com

واتساپ:

شبکه های اجتماعی ما:

مهاجرت mba-studying

آخرین مقالات

سوالی دارید ؟ بپرسید