Canada

Vancouver, British Columbia

1-778-952-4111

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

گرفتن وقت مشاوره برای مهاجرت به کانادا از ما

گرفتن وقت مشاوره برای مهاجرت به کانادا از شرکت ما

“آیا به دنبال شروعی جدید در زندگی هستید؟ آیا می‌خواهید به یک کشور پویا و پیشرفته مهاجرت کنید؟ با شرکت ما این رویاها به واقعیت تبدیل می‌شود! با گرفتن وقت مشاوره از تیم ما، بهترین انتخاب برای مهاجرت به کانادا را خواهید داشت. با ما همراه شوید و به یک زندگی بهتر خوش آمدید.”

برای مهاجرت به کانادا کدام مدرک تحصیلی اهمیت دارد ؟

یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید زمانی است که شما قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید، مدرک تحصیلی شماست. مدرک تحصیلی شما در واقع یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌هایی است که مسئولین مهاجرتی کانادا برای ارزیابی شما از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله به بررسی نوع مدرک تحصیلی و اهمیت آن برای مهاجرت به کانادا می‌پردازیم.

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

شما باید در نظر داشته باشید که در مورد مدارک تحصیلی برای مهاجرت به کانادا، هیچ قانونی وجود ندارد ولی باید توجه داشته باشید که مدارک تحصیلی شما می‌توانند نقش مهمی در رسیدن به اهداف شما بازی کنند.

مهمترین مدرک تحصیلی برای مهاجرت به کانادا چیست؟

در کل، مدرک تحصیلی بالاتر بیشترین اهمیت را دارد، به عنوان مثال دکترای حرفه‌ای(Professional Doctorates)، دکترای فلسفه(PhD)، دکترای پزشکی(MD)، دکترای دندانپزشکی(DMD)، و دکترای داروسازی(PharmD) و غیره. البته مدارک تحصیلی دیگری مانند لیسانس، مدرک فوق لیسانس و مدرک تخصصی به اهمیت زیادی برخوردارند.

تاثیر مدرک تحصیلی در امتیازبندی برای مهاجرت به کانادا

مهمترین مزیت از داشتن مدرک تحصیلی، امتیاز بیشتر در سیستم امتیازی اکسپرس انتری برای مهاجرت به کانادا است. این سیستم بر اساس بخش‌های مختلفی مانند سن، تجربه کاری، زبان و مدرک تحصیلی امتیاز بندی می‌شود. در واقع داشتن مدرک تحصیلی می‌تواند به شما امتیاز بالاتری در این سیستم بدهد و باعث افزایش احتمال مهاجرت شما به کانادا شود.

همچنین در برخی برنامه‌های مهاجرتی مانند برنامه کاری، داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با شغل شما الزامی است.

نتیجه گیری

داشتن مدرک تحصیلی در هر صورتی به شما کمک خواهد کرد که بیشترین امتیاز را در سیستم امتیازی اکسپرس انتری برای مهاجرت به کانادا کسب کنید. در واقع این مدرک می‌تواند به شما کمک کند تا احتمال موفقیت در مهاجرت به کانادا را بیشتر کنید. بهتر است قبل از اقدام به مهاجرت به کانادا، نوع مدرک تحصیلی خود را با کارشناسان مهاجرتی مشورت کنید تا بیشترین سود را ببرید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

سوالی دارید ؟ بپرسید